Jak założyć stronę ślubną?

Jak założyć stronę ślubną?

Organizując ślub i wesele, zwłaszcza gdy robimy to z rozmachem, musimy dokładnie poinformować naszych gości o miejscu, w którym odbędzie się najważniejsze wydarzenie naszego życia. Po kilku miesiącach mozolnego odpowiadania na niekończącą się listę powtarzających się pytań, możemy mieć dość. Dlatego rozważmy, czy nie wygodniej będzie nam utworzyć specjalną, ślubną stronę internetową, na której znajdą się informacje dotyczące tego wydarzenia, a także – jeśli mamy na to ochotę – opisy bieżących przygotowań i zdjęcia z podróży poślubnej.

Strona ślubna umożliwia lepszy kontakt młodej pary z zaproszonymi gośćmi, co sprawia że obie strony jeszcze bardziej angażują się w imprezę. Jeśli jesteśmy informatykami, utworzenie witryny www zajmie nam kilkanaście minut. Znając podstawy obsługi komputera możemy skorzystać z darmowych silników typu WordPress, które umożliwią szybkie założenie strony, wybór jednego z tysięcy szablonów i bezproblemową obsługę ślubnego portalu przy wykorzystaniu ogromnej liczby wtyczek i ułatwień. Dla całkowitych laików najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie ze stron pozwalających na automatyczne tworzenie ślubnych miejsc w sieci. Wystarczy podać kilka informacji i zazwyczaj zapłacić maksymalnie 100 złotych za naszą stronę.

Strona ślubna to miejsce, w którym znaleźć można podstawowe informacje o wydarzeniu – dacie i miejscu, dojeździe do kościoła/na salę, jeśli jest on skomplikowany, a goście przyjadą z daleka i nie znają naszego miasta. W przypadku zmian w programie ślubu można je tutaj opublikować i informacja szybko dotrze do naszej rodziny i znajomych (oczywiście tej bardziej zinformatyzowanej części z nich). Jeśli planujemy jakieś specjalne atrakcje, warto uprzedzić gości, by nie byli zaskoczeni, że nagle czeka ich wyprawa np. kolejką wąskotorową lub pokaz sztucznych ogni. Na stronie możemy także opisać ciekawe informacje o przyszłych nowożeńcach, przedstawić historię poznania i zaręczyn oraz opublikować listę sugerowanych prezentów. Zakładka „księga gości” pozwoli odwiedzającym na pozostawienie wiadomości dla nowożeńców. Jeśli rodzina i znajomi planują na własną rękę zarezerwować dla siebie nocleg lub dojazd, możemy przygotować dla nich wykaz sprawdzonych hoteli i restauracji, atrakcji turystycznych w naszej okolicy oraz sieć komunikacji w naszym mieście.

Kiedy założyć taką stronę? Jak najszybciej po podjęciu decyzji o ślubie, ponieważ dzięki temu unikniemy setek pytań – wystarczy powiedzieć, że wszystkie informacje goście znajdą na naszej stronie i rozesłać mailowo lub za pomocą portali społecznościowych link do strony ślubnej. Zaproszeni z ciekawością sprawdzą, co dla nich przygotowaliśmy i z jeszcze większą ekscytacją będą oczekiwać naszego ślubu. Jeśli w ferworze przygotowań nie znaleźliśmy czasu na założenie strony, zróbmy to nawet na kilka dni przed ślubem, a nasz telefon nie zadzwoni się w dniu imprezy, bo każdy z gości będzie mógł w Internecie sprawdzić gdzie dokładnie znajduje się kościół oraz o której godzinie rozpocznie się ceremonia ślubna.

Replies: 0 /

You might also like …

Post Comment